https://paulmark.com.tr/sikca-sorulan-sorular
Geri
Nasıl yardımcı olabiliriz ?

Mesaj Gönder
Sıkça Sorulan Sorular
Hangi Konuda Yardım Lazım ?
Üyelik
İptal, İade ve Değişim
Kargo Teslimat
Sipariş
Ödeme
İndirim Kuponları
Fatura
Hesabım
Şikayet ve Öneriler
Çalışma Saatleri
Üyelik
Üyelik ücretli midir ?
Sitemize üye olan hiçbir müşterimiz ücret ödememektedir.
Nasıl üye olabilirim ?
Sitemize üye olabilmek için ana sayfada bulunan ÜYE OL seçeneğini tıklayarak, açılan sayfadaki ilgili alanları doldurmanız gerekmektedir.
Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?
Üyelik iptal talebinizi iletmek için 0850 259 1991 nolu numaradan bize ulaşarak ya da [email protected] adresine talebinizi yazıp ekibimize bildirebilirsiniz.
Şifremi değiştirmek istiyorum ?
Şifrenizi değiştirmek için siteye giriş sağlayarak sağ üst köşede üyelik isminizi tıklayarak HESABIM menüsünden şifre kısmını yeniledikten sonra güncelle butonuna tıklayarak işlemi gerçekleştirebilirsiniz.
İptal, İade ve Değişim
İade işlemini nasıl yapabilirim?
İade ve değişim süreci ürünü teslim aldığınız günden itibaren 60 gündür. Ancak abiye ürünler için bu süre 24 saattir. Ürünlerinizi ÜCRETSİZ iade edebilmek için iade kargo kodu almanız gerekir. Mng cari(iade) kodu: 315862212 MNG kargo aracılığıyla ücretsiz iade ve değişim yapabilirsiniz.
İade / İptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak ?
Kargo iade/değişim birimimizce teslim alındığında size sms gelecek ve maksimum 5 iş günü içinde yine aynı birim tarafından size dönüş yapılacaktır. Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir. Ürün iade şartlarına uygunsa iadeniz kabul edilir. 5 iş günü içerisinde ücret iadeniz yapılır.
Kampanyadan yararlandığım bir sipariş iptal ya da iade yaparsam kampanya iptal olur mu ?
• İptal ya da iade gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz. • İptal ya da iade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur. Ücret iadesi kampanyadan alınan ücrete göre yapılıır.
Farklı siparişlerimi tek seferde iade edebilir miyim ?
İki farklı sipariş arasındaki süre iade ve değişim süresini geçmediyse iki siparişin; faturası ile birlikte ürünlerini tek seferde iadeye gönderebilirsiniz. İki farklı siparişte tek fatura kabul edilmemektedir. Ücret iadesi ayrı ayrı , her siparişin teslim ve iade tarihine göre yapılır.
İade süresi dolduktan sonra ürünü iade edebilirmiyim ?
• Mesafeli Satış Sözleşmesine göre internetten veya mobilden satın alınan bir ürünü iade etme süresi 60 gündür. • 60 günlük süre ürünü kargodan teslim aldığınız gün başlar. • 60 gün dolduysa iade kabul edilmemektedir.
Faturamı kaybettim iade yapabilir miyim?
Faturanıza ulaşmak ile alakalı sorun yaşıyorsanız aşağıdaki kanallardan talebinizi iletmeniz yeterlidir. Talebiniz üzerine faturanız e-posta yolu ile gönderilecektir. Whatsapp hattı : 0505 184 5344 Çağrı merkezi : 0850 259 1991
Ürünü hangi adrese göndereceğim ?
Tarafınıza ulaşan ürünleri gönderime uygun bir şekilde paketleyerek, ürünü faturanın üzerinde yazılı bulunan MNG cari (iade) kodu: 315862212 ile size en yakın MNG Kargo şubesine teslim etmeniz yeterli olacaktır. Kargoya herhangi bir adres belirtmeniz gerekmemektedir.
Değişim işlemlerini nasıl gerçekleştirebilirim ?
Faturanızda yer alan değişim formunu doldurarak, gönderime uygun bir şekilde paketleyerek 315862212 cari (iade) kodu ile MNG kargoya vererek ücretsiz değişim yapabilirsiniz.
Siparişim kredi kartlı İban numarası yazmama gerek var mı ?
Kredi kartlı siparişlerde IBAN numarası belirtmenize gerek yoktur.
Herhangi bir bankaya ait hesabım yok ne yapmalıyım?
İade işlemlerinizi gerçekleştirebilmemiz için herhangi bir bankaya ait hesabınız bulunması gerekmektedir.
Kargo Teslimat
Siparişimin teslimat adresini ve alıcı adını değiştirebilir miyim ?
• Ana sayfada yer alan Hesabım bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin. • Eğer siparişiniz “Siparişiniz Alındı ” ya da “Tedarik Aşamasında” statüsünde ise aşağıdaki kanallardan talebinizi bize iletin. Whatsapp Destek Hattı 0505 184 53 44 Telefon ile Destek 0850 259 19 91
Siparişim hangi kargo ile gönderilecek ?
• Siparişinizi oluştururken seçeceğiniz kargo firması ile gönderim yapılır.
Siparişim ne zaman gelir ?
• Siparişiniz “Ürün Detay” ve “Sepetim” sayfalarında belirtilen tarih aralığında teslim edilir.
Sipariş kargoya verilmiş, adres değişikliği yapmak istiyorum
• Siparişiniz kargoya verildikten sonra adres değişikliği yapılmamaktadır.
Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim ?
Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında kontrol edin. • Kargo paketinde veya üründe hasar varsa, paket adedi yanlışsa. • Kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutturun. • İçerik ve adet kontrolü yaparak, görüntü alın ve bizlere ulaşım sağlayın. • Hasarlı veya paket içeriği eksik olan siparişleri kabul etmeniz halinde firmamız mesuliyet kabul etmemektedir.
Yurtdışına teslimatınız varmı ?
• Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimatımız var.
Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu ?
• Kargo firmaları sadece iş günlerinde teslimat yapmaktadır.
Kargom nerede ?
• Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde, siparişiniz kargoya verildi başlıklı bilgilendirme mesajı ve kargo firmasından bilgi SMS’i alırsınız. • Bilgi mesajının içerisinde yer alan kargo takip linki ile kargonuzu takip edebilirsiniz.
Sipariş
Siparişimi nasıl takip edebilirim?
Kartınızdan ödeme yaparak siparişinizi tamamladığınız andan elinize ulaşana kadar aşağıdaki bilgilendirme mesajlarını alırsınız. • Ödeme tamamlanınca “ Siparişiniz alındı” başlıklı bir bilgilendirme mesajı • Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “ Siparişiniz kargoya teslim edildi” bilgilendirmesi • Kargo firması tarafından gönderilen siparişinizin teslim alındığına dair ve takip linkinin yer aldığı bilgilendirme mesajı.
Siparişte değişiklik yapabilir miyim ?
• Aynı ürünün farklı renk ve bedeni ile değişiklik yapılabilir fakat siparişlerde farklı ürünlerle değişiklik yapamıyoruz. Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünler kargoya verilmediği sürece siparişi iptal edip yeniden sipariş oluşturabilirsiniz.
Siparişi nasıl iptal edebilirim ?
Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünler kargoya verilmediği sürece siparişi iptal edebilirsiniz. Ana sayfada yer alan Hesabım bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin. Kargoya verilmediyse iptalini gerçekleştirebilirsiniz.
Siparişim eksik gönderilmiş ?
• Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın. Paket içeriği eksik veya yanlışsa: • Kargoyu kesinlikle teslim almayın. • Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun. • Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte firmaya geri göndermeniz gerekmektedir. • Hasarlı veya eksik teslim alınan siparişlerden firmamız sorumlu değildir.
Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir ?
• Firmamız üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.
Kredi kartı puanlarım ile sipariş verebilir miyim ?
• Firmamızdan yaptığınız alışverişlerinizde kredi kartı puanları kullanılamamaktadır.
İndirim kuponu kodunu nasıl kullanabilirim ?
1. Ürünü sepete ekleyin. 2. Sipariş özetinin hemen altında “İndirim Kuponu / Kodu ” alanına gidin. • Kuponunuz varsa seçin ve “Ekle” butonuna basın. • Kodunuz varsa kodu bu alana yazın ve “Ekle” butonuna basın.
Ödeme
Banka kartı ile ödeme yapabilir miyim ?
• Alışverişlerinizde tüm banka kartları ile ödeme yapabilirsiniz. • Banka kartları ile yapılan alışverişlerin iadesinde para iadesinin hesabınıza geçmesi bankanıza bağlı olarak daha uzun sürebilir.
Kredi kartına taksit yapılıyor mu ?
•Kredi kartı ile taksitli bir şekilde alışveriş sağlayabilirsiniz.
Kredi kartımı nasıl kaydederim ?
• Ödeme aşamasından hemen sonra kredi kartı bilgilerinizi güvenle kaydedebilir ve sonraki siparişlerinizi çok daha hızlı tamamlayabilirsiniz.
Kredi kartı ile alışveriş yaparken güvende miyim ?
• Alışveriş yapılırken kullanılan kart bilgileri sizin onayınız olmaz ise kaydedilmez ve kesinlikle üçüncü kişiler tarafından görülemez. • Banka kartı ile yaptığınız işlemlerde 3D Secure sistemi kullanılır. 3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamaktadır.
Siparişimi Kapıda Ödeme İşlemi olarak sonuçlandırdım ancak kargo geldiğinde kredi kartı ile ödeyebilir miyim ?
• Kapıda kartla veya nakit olarak ödeme seçeneklerimiz mevcut değildir.
İndirim Kuponları
İndirim kuponumu / kodumu nasıl kullanabilirim ?
• Ürün detay sayfasında “Bu butik indirimlere kapalıdır” ibaresi yoksa aşağıdaki adımları takip ediniz. 1. Ürünü sepete ekleyin. 2. Sipariş özetinin hemen altında “İndirim Kuponu / Kodu ” alanına gidin. • Kuponunuz varsa seçin ve “Ekle” butonuna basın.
Siparişi iptal veya iade ettikten sonra kullandığım indirim kuponum hesabıma tekrar yüklenirmi ?
• Yüklenilen indirim kuponları iptal/iade işlemi sonrasında hesabınıza yeniden tanımlanır. • Yeniden tanımlanan kupon kalan kullanım süresi içinde geçerlidir. • İş ortaklarımızla yapılan kurumsal kampanyalarda kullanılan kodlar tek kullanımlık olup yeniden kullanılamaz.
İndirim kuponumu siparişime sonradan ekleyebilir miyim ?
• İndirim kuponunuzu yalnızca sipariş oluştururken kullanabilirsiniz. • Sipariş verirken indirim kuponunun kullanılamaması durumunda, indirim kuponunu yeni oluşturulacak farklı bir siparişinizde kullanabilirsiniz..
Fatura
Faturam nasıl ve ne zaman gönderilir ?
• Faturalar, sipariş oluşturma aşamasında yapılan tercihe göre gönderilir. • Ürün sepete eklendiğinde Adres Bilgileri sayfasında Fatura adresim aynı seçili olarak gelir. • Fatura adresim aynı seçeneği ile devam etmeniz durumunda fatura ürünle birlikte teslim edilir.
Fatura bilgilerinde değişiklik yapabilir miyim ?
• Ana sayfada yer alan Hesabım bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin. • Eğer siparişiniz “Siparişiniz Alındı ” ya da “Tedarik Aşamasında” statüsünde ise aşağıdaki kanallardan yeni fatura bilgilerinizi iletin. • Siparişiniz kargoya verildiyse fatura bilgilerinizde değişiklik yapamazsınız.
Faturam veya satın aldığım ürünler koli dışında görünecek mi ?
• Kargo paketinizin dışında sadece gönderen ve alıcı bilgileri yer alır. • Satın aldığınız ürünler kargo paketi dışından gözükmez.
Hesabım
Şifremi unuttum nasıl öğrenebirim ?
• Ana sayfada sağ üst köşede bulunan Giriş Yap alanına tıkladığınızda çıkan pencereden “ŞİFREMİ UNUTTUM? ” butonuna basın. • E-mail kutunuza “ Şifre Yenileme Talebi” başlıklı bir bilgilendirme mesajı gelecektir. • Bu mesajdaki linke tıklayarak şifrenizi değiştirebilirsiniz.
Şifremi nasıl değiştirebilirim ?
• Şifrenizi değiştirmek için siteye giriş yaptıktan sonra, “Hesabım” bölümündeki “Kullanıcı Bilgilerim“ sekmesini kullanarak yeni şifre oluşturabilirsiniz.
E-posta adresimi değiştirebilir miyim ?
• E-posta adresinizi değiştirmek için siteye giriş yaptıktan sonra, “Hesabım” bölümündeki “Kullanıcı Bilgilerim“ sekmesini kullanabilirsiniz.
Şikayet ve Öneriler
Şikayetlerimi nereye iletebilirim ?
• Şikayetlerinizi mesai saatlerimiz içerisinde çağrı merkezimizden paylaşabilirsiniz. 0850 259 19 91
Çalışma Saatleri
Mesai Saatlerinizi Öğrenebilir miyim?
• Çalışma saatlerimiz hafta içi 10:00 ile 18:00, cumartesi 10:00 ile 18:00 saatleri arasındadır.
Kategoriler
Son Görüntülenenler

BİZE ULAŞIN

MENÜ