Sitemize üye olabilmek için web sitemizde veya mabil uygulamamızda bulunan ÜYE OL seçeneğini tıklayarak, açılan sayfadaki ilgili alanları doldurmanız gerekmektedir.
İade ve değişim süreci ürünü teslim aldığınız günden itibaren 60 gündür. Ancak abiye ürünler için bu süre 24 saattir. Ürünlerinizi ÜCRETSİZ iade edebilmek için uygulama veya web sitemizden iade talebi oluşturmanız gerekmektedir. Sizlere verilen iade kodu ile MNG kargo aracılığıyla ücretsiz iade ve değişim yapabilirsiniz.
Kargonuz iade/değişim birimimiz tarafından teslim alındığında sizlere bilgilendirme amaçlı sms gönderilir. Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir. Ürün iade şartlarına uygunsa iadeniz kabul edilir. 5 iş günü içerisinde ücret iadeniz yapılır.
• Mesafeli Satış Sözleşmesine göre web sitesinden veya mobil uygulamadan satın alınan ürünü iade etme süresi 60 gündür. • 60 günlük süre, ürünü kargodan teslim aldığınız gün başlar. • 60 gün dolduysa iade kabul edilmemektedir.
Tarafınıza ulaşan ürünleri gönderime uygun bir şekilde paketleyerek, mobil uygulamamızdan veya web site üzerinden iade talebi oluşturmanız gerekmektedir. Size verilen iade kodu ile size en yakın MNG Kargo şubesine teslim etmeniz yeterli olacaktır. Kargoya herhangi bir adres belirtmeniz gerekmemektedir.
Ürünleri alındığı koşullarda ve orijinal ambalajıyla, gönderime uygun bir şekilde paketleyerek mobil uygulama veya web sitemizden iade talebi oluşturmanız gerekmektedir, Size verilen iade kodu ile MNG kargoya vererek ücretsiz değişim yapabilirsiniz.
•Siparişiniz oluşturulduktan sonra adres veya alıcı bilgileri değiştirilmemektedir. Whatsapp Destek Hattı 0505 184 53 44 Telefon ile Destek 0850 259 19 91
• Siparişiniz HepsiJET kargo firması ile gönderim yapılacaktır.
• Kargo paketinde veya üründe hasar varsa, paket adedi yanlışsa paketinizi teslim almayın. • Kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutturun. • İçerik ve adet kontrolü yaparak, görüntü alın ve bizlere ulaşım sağlayın. • Hasarlı veya paket içeriği eksik olan siparişleri kabul etmeniz halinde firmamız mesuliyet kabul etmemektedir.
• Siparişiniz oluşturulduktan sonra, herhangi bir değişiklik yapılmamaktadır. Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünler kargoya verilmediği sürece siparişi iptal edip yeniden sipariş oluşturabilirsiniz.
Ürünleriniz kargoya verilmediği sürece siparişi iptal edebilirsiniz. Ana sayfada yer alan Hesabım bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin. Kargoya verilmediyse iptalini gerçekleştirebilirsiniz.
• Paket hasarlı ve açıksa kargoyu kesinlikle teslim almayın. • Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun. • Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte firmaya geri göndermeniz gerekmektedir. • Hasarlı veya eksik teslim alınan siparişlerden firmamız sorumlu değildir.
• Alışverişlerinizde tüm banka kartları ile ödeme yapabilirsiniz. • Banka kartları ile yapılan alışverişlerin iadesinde para iadesinin hesabınıza geçmesi bankanıza bağlı olarak uzun sürebilir.
•1. Ürünü sepete ekleyin. 2. Sipariş özetinin hemen altında “İndirim Kuponu / Kodu ” alanına gidin. • Kuponunuz varsa seçin ve “Ekle” butonuna basın.
• Kargo paketinizin dışında sadece gönderen ve alıcı bilgileri yer alır. • Satın aldığınız ürünler, kargo paketi dışından görünmez.
• Şikayetlerinizi mesai saatlerimiz içerisinde çağrı merkezimizden veya mail üzerinden bizlere iletebilirsiniz. 0850 259 19 91 / [email protected]
Çalışma saatlerimiz hafta içi ve cumartesi günleri 10:30 - 18:30 arasındadır.