Geri
Nasıl yardımcı olabiliriz ?

Mesaj Gönder
Sıkça Sorulan Sorular
Hangi Konuda Yardım Lazım ?
Üyelik
İade ve Değişim
Kargo ve Teslimat
Sipariş
Ödeme Yöntemleri
İndirim ve Hediye Kuponları
Fatura
Hesabım
Şikayet ve Öneriler
Çalışma Saatleri
Üyelik
Üyelik ücretli midir ?
Sitemize üye olan hiçbir müşterimiz ücret ödememektedir.
Nasıl üye olabilirim ?

Sitemize üye olabilmek için web sitemizde veya mabil uygulamamızda bulunan ÜYE OL seçeneğini tıklayarak, açılan sayfadaki ilgili alanları doldurmanız gerekmektedir. 

Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?
Üyelik iptal talebinizi iletmek için 0850 259 1991 nolu numaradan bize ulaşarak ya da [email protected] adresine talebinizi yazıp ekibimize bildirebilirsiniz.
Şifremi değiştirmek istiyorum ?
Şifrenizi değiştirmek için siteye giriş sağlayarak sağ üst köşede üyelik isminizi tıklayarak HESABIM menüsünden şifre kısmını yeniledikten sonra güncelle butonuna tıklayarak işlemi gerçekleştirebilirsiniz.
Üyelik Şifremi Unuttum, Ne Yapmalıyım?
Giriş için kullandığınız şifrenizi unutmanız durumunda Giriş Yap sayfasındaki: Şifremi Unuttum seçeneğini tıklamanız ve açılan bölüme üyelik sırasında tanımladığınız e-posta adresinizi yazmanız yeterlidir. Yapacağınız işlemlerin ardından şifreniz, kayıtlı e-posta adresinize otomatik olarak gönderilecektir.
Üye Olmadan Alışveriş Yapabilir Miyim?
Web sitemiz ve uygulamamız üzerinden üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz.
İade ve Değişim
İade işlemini nasıl yapabilirim?

İade ve değişim süreci ürünü teslim aldığınız günden itibaren 60 gündür. Ancak abiye ürünler için bu süre 24 saattir. Ürünlerinizi ÜCRETSİZ iade edebilmek için uygulama veya web sitemizden iade talebi oluşturmanız gerekmektedir. Sizlere verilen iade kodu ile MNG kargo aracılığıyla ücretsiz iade ve değişim yapabilirsiniz.

İade / İptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılır?

Kargonuz iade/değişim birimimiz tarafından teslim alındığında sizlere bilgilendirme amaçlı sms gönderilir. Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir. Ürün iade şartlarına uygunsa iadeniz kabul edilir. 5 iş günü içerisinde ücret iadeniz yapılır.

Kampanyadan yararlandığım bir sipariş iptal ya da iade yaparsam kampanya iptal olur mu ?
• İptal ya da iade gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz. • İptal ya da iade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur. Ücret iadesi kampanyadan alınan ücrete göre yapılıır.
Farklı siparişlerimi tek seferde iade edebilir miyim ?
İki farklı sipariş arasındaki süre iade ve değişim süresini geçmediyse iki siparişin; faturası ile birlikte ürünlerini tek seferde iadeye gönderebilirsiniz. İki farklı siparişte tek fatura kabul edilmemektedir. Ücret iadesi ayrı ayrı , her siparişin teslim ve iade tarihine göre yapılır.
İade süresi dolduktan sonra ürünü iade edebilirmiyim ?

• Mesafeli Satış Sözleşmesine göre web sitesinden veya mobil uygulamadan satın alınan ürünü iade etme süresi 60 gündür. • 60 günlük süre, ürünü kargodan teslim aldığınız gün başlar. • 60 gün dolduysa iade kabul edilmemektedir.

Faturamı kaybettim iade yapabilir miyim?
Faturanıza ulaşmak ile alakalı sorun yaşıyorsanız aşağıdaki kanallardan talebinizi iletmeniz yeterlidir. Talebiniz üzerine faturanız e-posta yolu ile gönderilecektir. Whatsapp hattı : 0505 184 5344 Çağrı merkezi : 0850 259 1991
İade ürünümü hangi adrese göndereceğim ?

Tarafınıza ulaşan ürünleri gönderime uygun bir şekilde paketleyerek, mobil uygulamamızdan veya web site üzerinden iade talebi oluşturmanız gerekmektedir. Size verilen iade kodu ile size en yakın MNG Kargo şubesine teslim etmeniz yeterli olacaktır. Kargoya herhangi bir adres belirtmeniz gerekmemektedir.

Değişim işlemlerini nasıl gerçekleştirebilirim ?

Ürünleri alındığı koşullarda ve orijinal ambalajıyla, gönderime uygun bir şekilde paketleyerek mobil uygulama veya web sitemizden iade talebi oluşturmanız gerekmektedir, Size verilen iade kodu ile MNG kargoya vererek ücretsiz değişim yapabilirsiniz.

Herhangi bir bankaya ait hesabım yok ne yapmalıyım?
İade işlemlerinizi gerçekleştirebilmemiz için herhangi bir bankaya ait hesabınız bulunması gerekmektedir.
Mağazadan iade/değişim yapabilir miyim?
Online alışverişlerde iade süreci, yalnızca online sistem üzerinden yapılabilmektedir. Mağazalarımızdan faturanız ve ürününüz ile birlikte değişim işlemi yapabilirsiniz.
Hangi ürünler iade ve değişim kapsamına girmiyor?
Geri gönderilmeye elverişli olmayan; iç giyim, mayo ve bikini, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler ve parfüm gibi ürünler ambalajının açılmış olması halinde iadesi mümkün olmayan ürünlerdir. Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan bu ürünler sağlık ve hijyen açısından uygun olmamasından dolayı iade ve değişim kapsamına girmemektedir. O nedenle; alıcının istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünlerin, yönetmelik gereği iadesi ve değişimi mümkün değildir. Bu ürünler dışında kalan iade etmek istediğiniz diğer ürünlerin etiketinin çıkarılmamış olması gerekmektedir. paulmark.com.tr adresinden satın almış olduğunuz yıkanmamış/giyilmemiş ve kullanılmamış ürünlerin hasarsız ve iç/dış etiketleri kesilmemiş ürünlerinizi, 60 gün içerisinde iade edilebilmektedir.
Kargo ve Teslimat
Siparişimin teslimat adresini ve alıcı adını değiştirebilir miyim ?

•Siparişiniz oluşturulduktan sonra adres veya alıcı bilgileri değiştirilmemektedir. Whatsapp Destek Hattı 0505 184 53 44 Telefon ile Destek 0850 259 19 91

Siparişim hangi kargo ile gönderilecek ?

• Siparişiniz HepsiJET kargo firması ile gönderim yapılacaktır. 

Siparişim ne zaman gelir ?
• Siparişiniz “Ürün Detay” ve “Sepetim” sayfalarında belirtilen tarih aralığında teslim edilir.
Sipariş kargoya verilmiş, adres değişikliği yapmak istiyorum
• Siparişiniz kargoya verildikten sonra adres değişikliği yapılmamaktadır.
Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim ?

• Kargo paketinde veya üründe hasar varsa, paket adedi yanlışsa paketinizi teslim almayın. • Kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutturun. • İçerik ve adet kontrolü yaparak, görüntü alın ve bizlere ulaşım sağlayın. • Hasarlı veya paket içeriği eksik olan siparişleri kabul etmeniz halinde firmamız mesuliyet kabul etmemektedir.

Yurtdışına teslimatınız varmı ?

• Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimatımız vardır.

Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu ?
• Kargo firmaları sadece iş günlerinde teslimat yapmaktadır.
Kargom nerede ?

• Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde, siparişiniz kargoya verildi başlıklı bilgilendirme mesajı ve kargo firmasından bilgi SMS’i alırsınız. Bilgi mesajının içerisinde yer alan kargo takip linki ile kargonuzu takip edebilirsiniz.

Siparişimdeki ürünlerin hepsini teslim almadım, ne yapmalıyım?

Siparişinizdeki ürünler farklı lokasyonlardan temin edildiği için ayrı paketlerde ve farklı zamanlarda teslim edilebilmektedir. Bu yöntem, size ürünlerinizi daha hızlı ulaştırabilmemiz için tercih edilmektedir. Henüz tüm ürünlerinizi teslim almadıysanız kalan ürünleriniz kısa süre içinde size ulaşacaktır. Eğer teslim süresi beklenenden fazla uzadıysa bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Sitenizde kargo ücreti ne kadardır?
Web sitemizden ve uygulamamızdan yapacağınız alışverişlerde Türkiye`nin her yerine kargo ücreti 49.99TL`dir. Online alışverişlerinize özel 1.190 TL ve üzeri siparişlerinizde kargo ücretsizdir.
Kargo teslimatı sırasında adresimde olmazsam ne olur?
Kargo firması adrese ikinci kez teslimat yapar. Bu süreçte size SMS ile bilgilendirme sağlanır. Teslim alınmayan kargolar firmamıza iade edilir ve sizinle yeniden iletişime geçilir.
Online siparişimi mağazadan teslim alabilir miyim?
Şu anda yalnızca kargo ile teslimat seçeneğimiz mevcuttur. Mağazadan teslimat hizmeti ilerleyen dönemlerde sunulabilir.
Sipariş
Siparişimi nasıl takip edebilirim?
Kartınızdan ödeme yaparak siparişinizi tamamladığınız andan elinize ulaşana kadar aşağıdaki bilgilendirme mesajlarını alırsınız. • Ödeme tamamlanınca “ Siparişiniz alındı” başlıklı bir bilgilendirme mesajı • Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “ Siparişiniz kargoya teslim edildi” bilgilendirmesi • Kargo firması tarafından gönderilen siparişinizin teslim alındığına dair ve takip linkinin yer aldığı bilgilendirme mesajı.
Siparişte değişiklik yapabilir miyim ?

• Siparişiniz oluşturulduktan sonra, herhangi bir değişiklik yapılmamaktadır. Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünler kargoya verilmediği sürece siparişi iptal edip yeniden sipariş oluşturabilirsiniz.

Siparişi nasıl iptal edebilirim ?

Ürünleriniz kargoya verilmediği sürece siparişi iptal edebilirsiniz. Ana sayfada yer alan Hesabım bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin. Kargoya verilmediyse iptalini gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişim eksik gönderilmiş ?

• Paket hasarlı ve açıksa kargoyu kesinlikle teslim almayın. • Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun. • Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte firmaya geri göndermeniz gerekmektedir. • Hasarlı veya eksik teslim alınan siparişlerden firmamız sorumlu değildir.

Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir ?
• Firmamız üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.
Kredi kartı puanlarım ile sipariş verebilir miyim ?
• Firmamızdan yaptığınız alışverişlerinizde kredi kartı puanları kullanılamamaktadır.
İndirim kuponu kodunu nasıl kullanabilirim ?
1. Ürünü sepete ekleyin. 2. Sipariş özetinin hemen altında “İndirim Kuponu / Kodu ” alanına gidin. • Kuponunuz varsa seçin ve “Ekle” butonuna basın. • Kodunuz varsa kodu bu alana yazın ve “Ekle” butonuna basın.
Beden/kalıp hakkında nasıl bilgi alabilirim?
Ürün detay sayfalarında yer alan ürün bilgilerini inceleyebilir, tereddüt ettiğiniz durumlarda müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.
Ayrı ayrı verdiğim siparişleri birleştirebilir miyim?
Ne yazık ki farklı siparişler tek bir sipariş altında birleştirilememektedir.
Ödeme Yöntemleri
Banka kartı ile ödeme yapabilir miyim ?

• Alışverişlerinizde tüm banka kartları ile ödeme yapabilirsiniz. • Banka kartları ile yapılan alışverişlerin iadesinde para iadesinin hesabınıza geçmesi bankanıza bağlı olarak uzun sürebilir.

Kredi kartına taksit yapılıyor mu ?
•Kredi kartı ile taksitli bir şekilde alışveriş sağlayabilirsiniz.
Kredi kartımı nasıl kaydederim ?
• Ödeme aşamasından hemen sonra kredi kartı bilgilerinizi güvenle kaydedebilir ve sonraki siparişlerinizi çok daha hızlı tamamlayabilirsiniz.
Kredi kartı ile alışveriş yaparken güvende miyim ?
• Alışveriş yapılırken kullanılan kart bilgileri sizin onayınız olmaz ise kaydedilmez ve kesinlikle üçüncü kişiler tarafından görülemez. • Banka kartı ile yaptığınız işlemlerde 3D Secure sistemi kullanılır. 3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamaktadır.
Kredi kartı bilgilerim güvende mi?
Evet, Paulmark online alışveriş sisteminde güvenlik sertifikaları ve şifreleme teknolojileri kullanılmaktadır. Kart bilgileriniz kesinlikle sistemimizde saklanmaz.
Ödeme ekranında hata alıyorum, ne yapmalıyım?
Ödeme ekranında bilgilerinizi girip onayladıktan sonra, kredi kartı veya diğer kartlarınızla yaptığınız işlem çeşitli nedenlerle onaylanmayabilir. Bu durumda; -Kartınızın internet alışverişlerine açık olduğunu kontrol ediniz. -Kartınızın kullanıma açık olup olmadığını kontrol ediniz. -Kartınızın limitinin yeterli olduğundan emin olunuz. -Kart ile ilgili istenen bilgileri doğru girdiğinizden emin olunuz. -Kartınızın son kullanma tarihinin geçerli olup olmadığını kontrol ediniz. -Sanal kart kullanıyorsanız, limitinizin yeterli olduğundan emin olunuz. Yukarıda belirtilen durumlar dışında, lütfen bankanızdan destek alınız.
Hangi ödeme yöntemlerini kabul ediyorsunuz?
Kredi kartı, banka kartı ve çeşitli online ödeme seçeneklerini kullanabilirsiniz.
İndirim ve Hediye Kuponları
İndirim kuponumu / kodumu nasıl kullanabilirim ?

•1. Ürünü sepete ekleyin. 2. Sipariş özetinin hemen altında “İndirim Kuponu / Kodu ” alanına gidin. • Kuponunuz varsa seçin ve “Ekle” butonuna basın.

Siparişi iptal veya iade ettikten sonra kullandığım indirim kuponum hesabıma tekrar yüklenirmi ?
• Yüklenilen indirim kuponları iptal/iade işlemi sonrasında hesabınıza yeniden tanımlanır. • Yeniden tanımlanan kupon kalan kullanım süresi içinde geçerlidir. • İş ortaklarımızla yapılan kurumsal kampanyalarda kullanılan kodlar tek kullanımlık olup yeniden kullanılamaz.
İndirim kuponumu siparişime sonradan ekleyebilir miyim ?
• İndirim kuponunuzu yalnızca sipariş oluştururken kullanabilirsiniz. • Sipariş verirken indirim kuponunun kullanılamaması durumunda, indirim kuponunu yeni oluşturulacak farklı bir siparişinizde kullanabilirsiniz..
Fatura
Faturam nasıl ve ne zaman gönderilir ?
• Faturalar, sipariş oluşturma aşamasında yapılan tercihe göre gönderilir. • Ürün sepete eklendiğinde Adres Bilgileri sayfasında Fatura adresim aynı seçili olarak gelir. • Fatura adresim aynı seçeneği ile devam etmeniz durumunda fatura ürünle birlikte teslim edilir.
Fatura bilgilerinde değişiklik yapabilir miyim ?
• Ana sayfada yer alan Hesabım bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin. • Eğer siparişiniz “Siparişiniz Alındı ” ya da “Tedarik Aşamasında” statüsünde ise aşağıdaki kanallardan yeni fatura bilgilerinizi iletin. • Siparişiniz kargoya verildiyse fatura bilgilerinizde değişiklik yapamazsınız.
Faturam veya satın aldığım ürünler koli dışında görünecek mi ?

• Kargo paketinizin dışında sadece gönderen ve alıcı bilgileri yer alır. • Satın aldığınız ürünler, kargo paketi dışından görünmez.

Hesabım
Şifremi unuttum nasıl öğrenebirim ?
• Ana sayfada sağ üst köşede bulunan Giriş Yap alanına tıkladığınızda çıkan pencereden “ŞİFREMİ UNUTTUM? ” butonuna basın. • E-mail kutunuza “ Şifre Yenileme Talebi” başlıklı bir bilgilendirme mesajı gelecektir. • Bu mesajdaki linke tıklayarak şifrenizi değiştirebilirsiniz.
Şifremi nasıl değiştirebilirim ?
• Şifrenizi değiştirmek için siteye giriş yaptıktan sonra, “Hesabım” bölümündeki “Kullanıcı Bilgilerim“ sekmesini kullanarak yeni şifre oluşturabilirsiniz.
E-posta adresimi değiştirebilir miyim ?
• E-posta adresinizi değiştirmek için siteye giriş yaptıktan sonra, “Hesabım” bölümündeki “Kullanıcı Bilgilerim“ sekmesini kullanabilirsiniz.
Şikayet ve Öneriler
Şikayetlerimi nereye iletebilirim ?

• Şikayetlerinizi mesai saatlerimiz içerisinde çağrı merkezimizden veya mail üzerinden bizlere iletebilirsiniz. 0850 259 19 91 / [email protected] 

İndirim ve kampanyaları nasıl takip edebilirim?
Güncel kampanya ve fırsatları web sitemiz, mobil uygulamamız ve sosyal medya hesaplarımızdan takip edebilirsiniz. E-bültenimize abone olarak da öncelikli bilgi alabilirsiniz.
Ürün stokta yok, tekrar gelir mi?
Stoklarımız sürekli olarak güncellenmektedir. Ürün detay sayfasında yer alan `Stok Gelince Haber Ver` seçeneğini kullanarak bilgilendirme talebinde bulunabilirsiniz.
Mobil uygulamanız var mı?
Evet, Paulmark mobil uygulamamızı App Store ve Google Play üzerinden ücretsiz olarak indirebilir, alışverişlerinizi hızlı ve kolayca gerçekleştirebilirsiniz.
Çalışma Saatleri
Mesai Saatlerinizi Öğrenebilir miyim?

Çalışma saatlerimiz hafta içi ve cumartesi günleri 10:30 - 18:30 arasındadır.

Kategoriler
Son Görüntülenenler

BİZE ULAŞIN

MENÜ